onsdag 7. mars 2012

Ukens triks - "spill dø"

Ukens triks fra ingerid sin blogg er "pang,du er død".


Dette er også et triks jeg lærte ham rimelig tidlig, men det trenger litt mer proofing. Det er ikke alltid han legger seg eller at han trenger dobbelkommando. Tror også at jeg vil legge på en ny kommando, nå sier jeg bare "døøø", det er litt kjedelig, så vil gå over til "PANG"!:D og selvsagt skyte med hånda;)

Her kommer en liten filmsnutt fra vårt bidrag til ukens triks:
Ukens triks - "spill dø"

Skal også filme slalom mellom bena som var det forrige ukens triks, men ikke akkurat nå, siden jeg er litt redd han skal tråkke meg på den opererte tåna. Får vente til jeg blir bra:)

Vil du være med på ukens triks? Besøk bloggen til Ingerid - Ingerid sin blogg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar