fredag 23. mars 2012

Kveldstur og ID-spor

For et fantastisk tur område vi har rett i nærområde! Kjørte inn grusveien der vi gikk spor på Sviland sist fredag. Jeg var nysgjerrig på hvor de grusveien førte hen. Vi gikk først en runde, så kom vi tilbake til bilen og så gikk vi av på en sti og kom til samme gården som jeg kom til når jeg gikk meg vill! Les mer om det i dette innlegget.

En flott himmel på toppen og vi kunne se lysene fra Velde pukk:P



Spor:
Det er et sandtak rett i nærheten av parkeringsplassen. Fra stien går det en grusvei ned til der de har gravd ut. Erlend gikk ned grusveien, langs tregrensen og gikk bak en sand/grus haug. Det jeg glemte å si til Erlend var at han skulle ha skrapt ekstra i bakken evt lagt noen godbiter der han gikk inn bak haugen. Diesel gikk litt for langt, men når jeg holdt ham igjen så fant han sporet igjen og Erlend inne i buskene!:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar