torsdag 15. september 2011

Nye leker!

Var en tur inne på Lager Zoo, butikken ligger i/på Hafrsfjord, rett på siden av Hafrsfjord smådyrklinikk. Der var det masse gøy, "snobebutikk"!:D

Men klarte å begrense meg til det jeg var der for, nemlig leke med sauskinn og strikk.

Var spent på om Diesel kom til å like den, det gjorde han!!:D Ville såvidt slippe leken!

Hadde penger igjen på et gavekort så det ble en leke til, plysjdyr uten stuffing. Det ble en ny operasjon for å få ut disse pipegreiene. Denne falt også i smak!:D

Så da satte vi opp et provisorisk "one jump" i hagen og fikk trent litt:D
Trente også litt "klossøvelse". Han beveget ikke bakbena selv om jeg beveget meg så er ikke helt sikker på hvordan jeg skal gå frem nå...:P

Man tager hvad man haver..



Har også teipa nederst på buret til Diesel, slik at han ikke kan sette fast bakbena, med evt for stor fart ut av buret. Bedre føre var enn etter snar, så takk for tipset Lene!


Kjøpte lyng til å ha i kassene, for nå hadde lobeliane tatt kveld.. Fikk planta mellom øktene med Diesel, så alt i alt en meget effektiv dag!

2 kommentarer:

  1. WOW!! Blir imponert og inspirert! Du er jammen flink :D

    Trener sannsynligvis litt ila helgen, poster på face :)

    SvarSlett
  2. Eg va og ein tur på Lager zoo den dagen eg snakte med deg - konge leke! Muni òg digg´an:)

    SvarSlett