torsdag 31. januar 2013

Tur på Hellestø, 31.01.13

Ut på tur med JB og Kira. 

Jeg ville se om kamerateorien min enda stemte, at det er når jeg holder kamera at det er skummelt. Så jeg fikk JB til å bruke mitt kamera.

Den stemte ikke! Idet hun klikket for første gang blir han redd og vil vekk og holder seg på god avstand. Det var ikke noe poeng i å ta masse bilder, for han var tydelig redd kamera! Jeg hadde det bak ryggen resten av turen, men han ble ikke helt "normal" igjen. Kom seg litt på slutten av turen, men ikke helt.

Så det er visst lyden fra MITT kamera som er skummelt... Sukk! Noen som vil bytte kamera?

Det er jo ikke noe gøy å se at han er så redd, samtidig som jeg blir utrolig frustrert over at han kan være SÅ redd for en lav kameralyd...

En dempende Diesel i forbifarten.
Skeptisk!
Karbonadene var ikke gode nok..
Så glemmer han det litt ut også.
Vet ikke helt hvordan jeg skal gå videre..igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar