torsdag 21. mars 2013

Respitt 9 og 10, 20.03.13

Kort oppsummert: fikk belønnet to FEILFRIE slalomer med god fart og rytme! Kjempefornøyd!

RESPITT 9:
Agilityløpet.
DISK - belønning i banen.

Løpet begynte med hopp - slalom. Han hadde fin inngang og jevn fart gjennom hele slalomen. Hadde bestemt på forhånd at jeg skulle belønne feilfri slalom.

Så skulle jeg gå resten av løpet. Det ble bare rot og kaos! Jeg stresser og gjør ikke jobben min. Igjen lå det tunnel under bommen og Diesel hoppet av oppgangen og ned på tunnelen. Før dette hadde vi en liten diskusjon på at han faktisk skulle over og ikke gjennom. Noe som var min feil, jeg dytter ham med kroppen i tillegg til at jeg holder armen ut, så da nytter det ikke å si "over".

Så må jeg snart gjøre som jeg skriver. Igjen blir jeg litt motlaus og går av banen. Stakkar Diesel. Han gjorde jo så godt han kunne.

Ventet til alle var ferdige og fikk inn tre belønninger på bommen for å gå opp når tunnelen lå under.

Skjerpings fra min side!

RESPITT 10:
Hopp løpet.
DISK - belønning i banen.

Her fungerte ikke hodet mitt og jeg fant ingen gode løsninger i banen. Ikke klarte jeg å huske den heller. Så da bestemte jeg meg for å begynne på slutten av banen og belønne slalomen.

Løpet: hopp-tunnel-hopp-pølse-slalom.

Han kikket på meg når han kom ut av pølsa, men klarte å ta inngangen til slalomen, med meg på venstre side! Bra fart og fin flyt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar