onsdag 20. mars 2013

Agilitytrening 20.03.13

En litt rotete og lite planlagt økt. Må bli flinkere på det! Men fikk nå noen gode økter.
Syns også jeg selv har mistet piffen i leken. Må finne den igjen og engasjere meg mer i leken med Diesel og virkelig gi ham jackpot når han gjør det superbra!

Hoppeteknikk:
Lene satt opp en lang bendwork ut av tunnel. Her fikk vi trent på å fullføre hindrene med utlagt leke og selve bendworken. Han gjorde det bra. Litt i ubalanse de første gangene, men ble bare bedre og bedre. Bra fart og power. Jeg kunne ikke stå i enden, da så han bare på leken og kom mot meg, så jeg måtte stå ca på midten.

Det er noe vi kan trene mer på, se frem og finn linjen din. Er en stund siden vi har trent på det.

Slalom:
8 porter. Kjempebra fart. Fortsatt ikke sikker nok til at jeg legger til noe særlig med forstyrrelser.

Felt:
De siste gangene har han stoppet midt på nedgangen. Så da ble det en økt med felt. Lene påpekte at jeg må bevege meg mens jeg sier "trykk". Ellers blir det jo ikke likt som i konkurranse. Jeg bruker et lokk som target. Skal ha noen økter til med dette. Det ser ikke ut som han kan kommandoen uten at han fysisk ser targeten i bunn.

Snu på aksene:
Fikk trent på å stå i enden av en rett tunnel, sende gjennom og sende videre til neste tunnel med å snu på aksene. La ut leke ved neste tunnelinngang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar