torsdag 29. november 2012

Treningsøkt 29.11.12

Etter fire respitter har vi møtt på en del ting som vi ikke har trent på. Fikk tatt en økt ikveld med forskjellige ting.

* Bakbytte vippen
- Musematte target som hjelp.
- Ingen snurr.

* Framforbytte foran slalom
- 4 porter.
- Tok inngangen på første forsøk. Gjorde det bare en gang.

* Bakbytte slalomen
- Full slalom.
- Prøvde litt avstand, det ble for vanskelig. Gikk nærmere, da fikk han det til.

* Utholdenhet i slalomen
- Full slalom.
- Tre ganger gikk han hele, en gang gikk han ut på slutten.

* Bakbytte mønet
- Musematte target som hjelp.
- Ingen snurr.

* Post turns
- Må trene mye mer på dette og sirkelarbeid!
- Når jeg la leken foran 3, gikk han rett i leken noen ganger. Fikk han til slutt over 3 og la på en "sving-sving" kommando.
- La jeg leken foran 4, overså han skuldervridningen min og gikk rett til leken. Hjalp han med å legge leken på linjen til 3.
- Dette må trenes mer på!


Jeg må trene mye mer på sirkelarbeid. Når han løper rundt meg fokuserer han ikke alltid på meg, men løper og tar hinder som er rundt oss. Han skal ikke ta hinder uten at jeg har sagt kommando.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar