onsdag 13. februar 2013

Forberedelser til helgens stevne i Bergen!

Som alltid så surrer det med tanker i hodet mitt og det ble ikke mindre etter at jeg meldte oss på stevnet! Jeg liker virkelig ikke å være i denne situasjonen, uviten om hva det er som venter meg. Har spurt folk som har vært på stevne før og fått gode svar, så er litt mer forberedt enn jeg var for en uke siden.

MEN det er jo nettopp for å lære at jeg har meldt oss på. Ville delta på et stevne før magen blir for stor eller det dukker opp andre ting som gjør at jeg må ta en pause fra agility. Noe jeg håper er lenge til, har jo planlagt å være med på stavangerstevnene og klubbmesterskapene!

Påmeldingen fikk fart på symaskinen, så nå har vi eget "agilitybånd". Har brukt sterk tråd så håper det er solid nok, tar med ekstra bånd i tilfelle!

Diesel har testet og godkjent!
Pelsen har skiftet farge fra rød til svart, båndet har blitt kortere og jeg har sydd fleece i håndtaket også.

Hadde litt rester til overs så da laget jeg en mini lommeleke.


Jeg er veldig fan av lister, så jeg har skrevet ned ting som kan være lurt å ha med etterhvert som jeg har kommet på dem. Skal vertfall pakke nok varme klær!

Ellers har jeg gjort klart pass, skrevet ut startnummer og laget egne startnummer til startnummerholderen.

Pus skal ikke være med, han bare er overalt..
Også er det jo viktig å ha med seg proviant! Diesel skal få Gabbas hundepølse, men den ligger fortsatt i fryseren.


Mine mål for helgen:

  • Lære litt mer om hvordan det er på et ordentlig stevne.
  • Ha det gøy i ringen, både jeg og Diesel. Skal ærlig innrømme at konkurranseinstinktet mitt kicker inn! Det hadde vært gøy om vi fikk en grei plassering, men kommer vi oss gjennom et løp uten disk skal jeg være fornøyd.
  • Oppvarmingsrutiner, hva fungerer for oss.
  • Huske banen.
  • God belønning etter ferdig løp.

Da gjenstår det bare å hente mor sin bil på Jørpeland(Erlend var ikke helt enig i at han kunne sitte på Sviland uten bil en helg...) og all pakkingen. 
Det blir tidlig opp de neste dagene så håper hodet mitt tåler trøkket! Får sove neste uke..

Vi gleder oss!

1 kommentar:

  1. Kjekt! Og du imponere jammen med symaskinen:) Masse lykke t, blir spennande å hørra koss d går!

    Aina

    SvarSlett