søndag 30. desember 2012

Evaluering av Mål 2012

Både jeg og Erlend er fortsatt syke, men håper på å bli bedre til imorgen så vi kan være med på nyttårsfeiringen.

Jeg er glad jeg skrev ned mål for 2012, jeg synes ikke vi har fått til så mye, men ser jeg på målene så har vi faktisk oppnådd de fleste.

Mål 2012:
  1. - Innlæring av slalomen.
  2. - Innlæring av felt.
  3. - Innlæring av hjul.
  4. - Innlæring av momenter i Greg Derrett systemet. 
  5. - Bli mer samkjørte på banen.
  6. - Starte respitt. 
1: Endelig fikk vi til 12 pinner! Med god hjelp av Lene! Jeg brukte 2by2 til Susan Garrett og jeg skal innrømme at jeg holdt på å gi opp flere ganger og syntes at hele metoden var idiotisk! Vi har nok ikke alle innganger, forstyrrelser og kjempe selvtillitt, men dette skal vi jobbe videre med i 2013!

2: Feltene er vel så som så. Han har fått bra felt på vippa og bommen, men vi sliter med møne. Det er vel en blanding av løpende og stoppende felt.. Har ikke trent konsekvent nok på felt, det har vært mye annet jeg har valgt å heller trene på, sikkert fordi jeg ikke får til å trene felt. Da trener man på det man får til, ikke sant? Feltene hans er vel også avhengige av at jeg også bremser, det vil jeg jo ikke måtte gjøre. Får tenke ut en slagplan til 2013. Har litt lyst å prøve meg på løpende felt.

3: Han har blitt tryggere og han har ikke krasjet når vi har gått respitt, men skal fortsette med treningen og gjøre han sikrere på hjulet.

4: Vi har vært på kurs med Bodil Mehl Wiik og lært masse Greg Derrett handling. Jeg føler meg mer trygg når jeg briefer en bane og har flere verktøy å bruke til å komme oss gjennom banen med. Det er ikke alt som sitter og som jeg ser så det er bare å fortsette å trene.

5: Vi har ikke startet så mange respitter, så veldig samkjørte på banen er vi vel ikke. Han løper litt der han vil og er veldig glad i tunnelinnganger!

6: Vi har startet respitt!

Vi håper 2013 blir et bra år!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar