mandag 6. mai 2013

Klubbmesterskap SBK 2012, avholdt 05.05.13

Pga bekkenet mitt hadde vi ingen planer om å engang forsøke å bli klubbmestere. 

Det jeg derimot ville trene på var stevnesettingen og at Diesel har fokus på arbeidet han skal gjøre på banen og ikke alt rundt.

Hoppløpet:
Jeg startet med hinder 15, gjennom en tunnel. Jeg blir stående igjen for lenge på hinder 16 for å forsikre meg om at han tar det fra rett side, som gjør at jeg kommer i helt feil posisjon til hinder 17 og han hopper det feil vei. Men bra at han viser engasjement da! 
Får han på rett side og på linjen med tre hinder etter hverandre. Han hadde nok løpt utenom det siste hadde jeg ikke slengt ut en arm.. Vi må jobbe med fokus rett frem og ta alle hinder som kommer i din vei når jeg løper rett frem! Men han følgte med og løp ikke ut.

Greit fornøyd og vi gikk rett i lek med ballen!


Det ble dessverre med det ene løpet. 

Vi må nok ta en aldri så liten agilitypause. Vil ikke risikere å få problemer med bekkenet senere så får heller ta det med ro nå... 

Får se om jeg klarer å trene slalom og krappe svinger, da er det ikke så mye løping for min del.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar