fredag 13. februar 2015

Partitrening, 12.02.2015

Igår reiste jeg hjem med en skikkelig godfølelse i kroppen! Alt gikk bra, Teo var på, jeg var på og vi hadde det så gøy sammen! :D

Samler på slike dager til de dagene der det ikke går fullt så bra:P

Jeg reiste inn litt før treningen begynte så jeg kunne få et par ekstra økter.

Det ble to økter med hjul; en ren shapingsøkt og en kombinert med hinder, og en økt med vippe.

Partitrening:

- Sitt og bli foran hinder. Brukte omvendt lokking. Varier hvor belønningen kommer og om han får hoppe over hinderet eller får belønningen sittende.

- Slalom - jeg valgte å få hjelp til pølsa. Teo løp gjennom som ingenting og løp igjennom flere ganger med duken helt nede! Kjempe happy!

- Hjul. Med hinder foran og bak. La også til en tunell på slutten. Han hadde kort sving rundt hinder og tok hjulet hver gang!


Hadde ikke med bur til Teo denne gang, men det gikk nesten bare bedre uten. Han satt fint å så på de andre, han kunne til og med legge seg ned innimellom.

Ei skikkelig bra treningsøkt der Teo var eksemplarisk! ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar