søndag 22. februar 2015

Kjip treningspause!

Jeg har fått betennelse i venstre fot og har allerede vært nede for telling en uke! Det blir nok vertfall en uke til der jeg må holde meg iro så foten får blitt skikkelig god igjen før jeg belaster den.

Vi som endelig hadde kommet igang igjen med trening etter en altfor lang vinterpause. Vi må nok en gang ta pause fra alleslalomtreningen... Da går det ikke så fort fremover når vi må gå ganske langt tilbake i treningen hver gang for å friske opp hva det gikk i dette slalomgreiene!

Gikk også glipp av partitreningen sist uke. Vet ikke om foten er bra nok til treningen på torsdag.. jeg bør nok la foten hvile :(

Sånn - dagens syt! :p

Teo er på ferie på Ims hos fantastiske Trine og Enja så han lider ingen nau!;) Han stortrives nok med å leke med Enja, være med hos sauene og få masse kos av Trine ♡

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar