torsdag 11. september 2014

Tirsdagsøkt

Marianne var tidlig på banen så da reiste jeg inn:)

Marianne hjalp oss videre med utgangstillingen.

Jeg må dele opp treningen i to bolker;
1 - øve på å treffe leggen min(target) for å finne posisjonen men gang. Masse belønninger i rett posisjon.

2 - innganger. Når han smeller rumpa rundt kan jeg begynne å trene på innganger. Vil ikke ha at han stopper halveis og så smetter inn med rumpa.

Fikk også trent agility. Møne, vippe og hjul. Og litt føring. Skal sette opp enkel/dobbelboks først neste gang for han var sliten på slutten så da ble det en del tull.

Det var mye forstyrrelser på banen idag så det var bra trening det også. Jeg må jobbe, jobbe, jobbe for å ha ham hos meg. Blir han sliten og litt ufokusert så må han bortom å hilse:) Men til å være første gang med så mye forstyrrelser er jeg fornøyd med ham, han jobbet bra!

Gikk en tur rundt Vannassen etterpå. Da fikk vi trent på passering av hunder, joggere og barn:) Han begynner så smått å "bisle" om at det kommer folk så det lover bra - i bånd vel å merke;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar