onsdag 24. september 2014

Allèslalom økt 2 og 3, 24.09.2014

ØKT 2:
Denne økta ble bare rot! Jeg gjorde det litt vanskeligere og da gjorde han feil.. Da fant jeg ut at jeg ikke har et effektivt stopp signal så han spiste jo godbiten uansett om han gjorde rett eller feil.

Prøvde meg med utlagt leke og kaste leke, men det ble rotete det også. Så før mer skade enn godt ble gjort så ga vi oss!:P

ØKT 3:
Fikk med meg Erlend som godbitvakt!

Det funket veldig bra. Han hadde mange rett, men når vinkelen blir litt kvass løper han rundt de første portene. Gikk litt inn mot midten igjen.

Han forsto nok ikke helt feilsignalet, for han så veldig forvirret ut når hånda til Erlend var over godbitskåla:P Men det kommer nok.


_________________________________________________________________________________

Hadde også en kveldsøkt med utgangsstilling. Øvde på target på leggen. Det gikk veldig bra, litt ufokusert.

Begynte også treningen av 2av2på til feltene. La ut musematte og belønnet masse når han sto på den med forlabbene. Han vandrer endel på matta så jeg la den oppå en liten kant ned mot plenen slik at han ikke skulle gå forover og av matta. Det hjalp.

Ser jeg må trene omvendt lokking parallelt for å kunne trene på å holde posisjonen på matta.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar