onsdag 3. april 2013

Agilitytrening 02.04.13

Kjekk trening i nydelig vær!

1 økt:
Slalom 12 porter. Han sliter fortsatt med rytmen, så vi skal jobbe mer med 6 porter.

2 økt:
Slalom 6 porter. Bedre rytme. Girer han opp så han får skikkelig trøkk i slalomen.

3 økt:
Felt nedgang bom. Med target. Prøvde uten kommando. På felt stopper man bare! Fine stopp.

4 økt:
Slalom 6 porter med hinder på begge sider. Innganger.

5 økt:
Kombinasjon som Siri hadde med.

1 - 3: Vanskelig start som vi ikke har trent på før. Jeg må ikke plassere meg for nærme hinder 3, da løper han på baksiden av 2. Fikk det til tilslutt.

3 - 4: Trengte ikke følge ham så langt mot tunnelen. Fornøyd med det.

4 - 5: Serpentin. De første gangene er jeg så opptatt med meg selv og at jeg skal huske serpentinarmen at jeg tar opp armen for tidlig og han kommer på feil side av hinderet. Når jeg bare koblet hva jeg gjorde feil og holdt ut venstre arm til jeg var i serpentinposisjon, så fikk vi det til.

6 - 7: Prøvde oss på en threadle. Den ble sånn hallveis. Jeg blir hengende litt bak etter serpentinen og kommer ikke i posisjon. Der må vi trene mer på at jeg tar opp armen og så kan løpe fremover.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar