tirsdag 28. februar 2012

Tur i Svilandsskogen 24.01.2012

Flott tur i Svilandsskogen!

Gikk inn en sti som jeg har lurt lenge på hvor fører hen. Den gikk fort rett opp, og det så ut som det var en slags bmx/trail/offroad sykkel løype. Det var laget til ordentlig svinger, nett og madrasser var lagt ut. Den så ikke ut som den var brukt på en stund da. Fant også en fuglekikkerpost. Med fuglekasse(som det kun var boss i), stol og et sånn kamuflasjetelt. Så også ubrukt ut.

Det ble nok en litt for hard tur for meg, for på toppen var det rett før jeg kastet opp. Ville jo til toppen og se hva som var der, tok det veelidig rolig, men alikevel ble det i hardeste laget. Det gikk ann å gå videre innover til neste fjelltopp, men jeg satte nesen nedover igjen ganske så fort. Hadde pakket sekk med varmt vann, rett i koppen, kjeks og eplebiter og bein til Diesel. Det ble vann og epler, noen bilder fra toppen og så satte jeg kursen nedover igjen.

Men alt i alt var det en fin tur, så må nok prøve meg igjen.

Bilder fra turen kan du se her: (Fikk ikke lastet dem opp på bloggen!:/)
Picasa nettalbum



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar