mandag 14. november 2011

"Ukens triks" - Lukke skapdør

Leste bloggen til Isabelle at hun følgte bloggen til ei så hette Ingrid. Hun hadde laget en "ukens triks" konkurranse. Denne uka var det å lukke en skapdør/skuff.

Jeg leste bloggen på lørdag, og vi satte igang. Er veldig greit med noe vi kan gjøre inne nå når jeg har vært så forkjølet. Etter noen få økter hadde Diesel forstått det! Erlend hadde også en økt med ham.

Er kjekt når jeg ser at han beynner å forstå hva han får klikket for. I begynnelsen brukte han labben til å lukke døra med, men siden jeg ikke vil ha masse oppskrapte dører, overså jeg dette og bare åpnet døra igjen. Til slutt så forsto han at han måtte bruke nesen!:D

Her kommer en kort film av resultatet:(minnekortet var visst fullt, så fikk ikke med alt jeg ville, og fristen går ut imorgen:P)

Diesel lukke skapdør

Gleder oss til neste triks:)

1 kommentar:

  1. Hehe, eg lerte muni å lukka skapdørene på kjykkenet når hu va valp. Men eg tenkte ikkje så langt som på oppskrape skabdører, så eg lerte na å jørr d med labben!....

    SvarSlett