søndag 12. oktober 2014

Allèslalomøkt 9, 12.10.2014

Det er en stund siden sist økt da vi har vært mye syke og dagene har gått i ett.

Men idag ble det 3 økter i bakhagen. Jeg flyttet to pinner mer mot ene enden av plenen slik at han kan løpe lenger før leken kommer.

Jeg begynte nok litt for vanskelig med vinkel fra venstre side. Han flikket ut fra slalomen, klarte ikke å samle seg å løpe rett.

Fra høyre klarer han fint å løpe rundt pinnen og rett frem fra vinkel.

Kjørte noen enkle fra venstre og da fikk han det til. Han fikk det for seg å hoppe ut før siste port så måtte ha et par ganger med rett frem for å få han rett frem igjen.

En god økt!
_________________________________________________________________________________

Utgangsstilling:

Han kommer nå i utgangsstilling uten bruk av target. Men jeg har klikket litt feil, så han har begynt å bruke foten min som target:P Har har den ene labben sin oppå foten min, så nå må jeg være kjapp med å klikke når han står på bakken. Men han har forstått at han skal inntil leggen min.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar